1. REKLAMACIJE
Ako imate bilo kakve primjedbe na proizvod koji ste kupili kod nas, molimo kontaktirajte nas ili pišite na adresu reklamacije@crosst.hr
Provjerit ćemo Vašu reklamaciju u najkraćem roku i maksimalno Vam izaći u susret.
Oštećenja pri transportu
Nažalost, ponekad se događa da se roba ošteti na putu do Vas. Da bismo bili u mogućnosti nadoknaditi Vam štetu nastalu pri transportu, trebali biste je što prije prijaviti, a najkasnije u roku od pet dana od dana primitka pošiljke. Pošaljite nam e-poruku s brojem narudžbe, kratkim opisom i slikom oštećenja na adresu e-pošte: reklamacije@crosst.hr. Nakon toga ćemo u najkraćem mogućem roku utvrditi štetu i dogovoriti zamjenu ili nadoknadu štete.
2. UVJETI KORIŠTENJA USLUGE WEB STRANICE CROSST.HR
Uputa o pravu potrošača na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora
- Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupci potrošači imaju pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora, tj. povrat robe.
- Ugovor možete raskinuti u roku od 14 dana od preuzimanja proizvoda bez navođenja razloga.
- Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima:
Predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje
Proizvod je otvaran, korišten, oštećen, ili nije u originalnom pakiranju s deklaracijom - Izravne troškove povrata robe kod ovakvog raskida snosite sami.
Uputa za zamjenu neodgovarajuće robe
- Vaš zahtjev za zamjenu ispravnog proizvoda (npr. neodgovarajuća boja proizvoda, neodgovarajući broj odjeće) koji ste kupili smatra se jednostranim raskidom, pa Vas stoga molimo da u tom slučaju obavezno ispunite obrazac koji možete preuzeti na ovom linku. Proizvode (povrat ili zamjena) potrebno je dostaviti na adresu: Kliktronik d.o.o. , Ulica Hrvatske Republike 19/d Blok C2, 31000 Osijek.
- Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.